محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با حواشی پیش آمده در استادیوم‌های ورزشی، کیفیت لازم بازی‌ها به طور کلی از دست می‌رود.

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حواشی بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران اظهار کرد:  متاسفانه  سر منشا حواشی پیش آمده  آموزش‌های غلط است. هواداران ما باید صبر بیشتری به خرج دهند تا بازیکنان و مربیان دچار تنش نشوند.  

کلهر: با محروم کردن بازیکن معترض شاهد حواشی در فوتبال نخواهیم بود / ایجاد تنش در بازی باعث از دست رفتن کیفیت بازی می‌شود

ایجاد تنش در بازی باعث از دست رفتن کیفیت بازی می‌شود

کلهر در ادامه افزود: کیفیت لازم بازی با حواشی پیش آمده از دست می‌رود و همین موضوع باعث می‌شود تا مانند بازی دیروز شاهد موقعیت گلی از سوی سپاهان و پرسپولیس نباشیم. این اتفاق برای رشد و ارتقای فوتبال ما اصلا خوب نیست و جای تاسف دارد.

اگر بازیکن معترض محروم شود، شاهد چنین حواشی نخواهیم بود

وی ادامه داد: بهتر است برای کنترل بازیکن‌هایی که در تهییج تماشاگران نقش دارند و با هر اتفاقی به سمت داور برای اعتراض هجوم می‌برند،   مدیران باشگاه‌ها مانند جعفر کاشانی که فردی تحصیلکرده‌ای است و از مکتب شاهین آمده است که اخلاق را بر ورزش و علم ترجیح می‌دهد، باید  در این مسائل دست برند و بازیکن معترض حاضر در زمین را با محرومیت رو به رو کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشیم. چنین اتفاقاتی ضربه فنی زیادی به تیم‌های ما حتی در عرصه‌های بین المللی می‌زند. اگر باشگاه‌های ما از این قضیه پیروی کنند مطمئنا شاهد رشد فوتبال خواهیم بود.

کلهر: با محروم کردن بازیکن معترض شاهد حواشی در فوتبال نخواهیم بود / ایجاد تنش در بازی باعث از دست رفتن کیفیت بازی می‌شود

بازیکنانی که مصاحبه‌های جنجالی می‌کنند باید محروم شوند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: نقش مدیران در مورد مصاحبه‌های جنجالی بازیکنان بسیار تاثیرگذار است، چرا که این مصاحبه‌ها هواداران را تحریک و جو را متشنج می‌کند و منجر به افت فنی بازی می‌شود. محرومیت این بازیکن‌ها می‌تواند تاثیر خوبی بگذارد. ضمن اینکه آکادمی باشگاه‌های ما باید ضمن ایجاد مدیریت درست  فرهنگ، بازیکنان با کیفیتی تحویل  فوتبال دهند. باید عزم کلی در لیگ ما صورت بگیرد و تفاهم نامه‌ای از طرف فدراسیون فوتبال شکل بگیرد تا همگی با تبادل نظر به این مورد عمل کنند.  

مدیران باشگاه‌ها باید با هوادارنما‌ها و لیدر‌های مقصر برخورد جدی کند

 وی ادامه داد: امیدوارم هواداران ما در حواشی  ایجاد شده هوشیار تر عمل کنند. سرویس دهی استادیوم‌ها خوب نیست و همین موضوع باعث می‌شود تا هواداران ما توجیه نشوند و مشکلاتی در حین بازی ایجاد شود. این مسائل باید ابتدا باید در اماکن ورزشی ما شکل بهتری پیدا کند تا سرویس دهی و امنیت ورزشگاه ارتقا پیدا کند. البته کسانی که جو ورزشگاه را بهم می‌زنند (هوادارنماها)، ضمن شناسایی از طرف مدیران باشگاه باید با برخورد جدی رو به رو شوند و همچنین به به نیروی انتظامی تحویل داده شوند. لیدر‌ها و کسانی که در تهییج هوادار  نقش دارند باید شناسایی شوند تا شاهد این مسائل نباشیم.

کلهر: با محروم کردن بازیکن معترض شاهد حواشی در فوتبال نخواهیم بود / ایجاد تنش در بازی باعث از دست رفتن کیفیت بازی می‌شود

بازی جام حذفی میان پرسپولیس و سپاهان بازی خوبی خواهد شد

کلهر در مورد بازی جام حذفی و تقابل دوباره تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان گفت: به نظرم بازی خوبی خواهد بود. امیر قلعه نویی یکی از بهترین سرمربیان فوتبال ما است که فوق العاده کار می‌کند. من فکر می‌کنم اگر قرار است چنین حواشی اتفاق بیافتد، با هوادارنما‌هایی که در ایجاد تنش نقش دارند برخورد شود. نقش امنیت استادیوم مهم است و باید جو طوری شود که کودک هواداری که با خانواده خود به استادیوم می‌آید، حواشی و اتفاقات روی تربیت او لطمه‌ای وارد نکند.  

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در انتها در مورد حضور پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: دیدار با السد قطر خیلی مهم است، اگر در این بازی پیروز شویم راه صعود هموار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس صفر - سپاهان صفر/ زور پروفسور و ژنرال به هم نرسید

خبرنگاران نشست خبری قلعه نویی را تحریم کردند

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات کلهر در مورد حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار