نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان در مجلس گفت: امسال نهضت گازرسانی در خراسان جنوبی راه افتاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام عبادی ، نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان شهرستان امروز با حضور در روستای خِرم، خور، نوغاب وسروباد از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

وی در جمع مردم روستای خور گفت:امسال نهضت گازرسانی در خراسان جنوبی راه افتاده است و ۱۵هزار میلیارد تومان اعتبار برای سال ۹۸ با اولویت استان خراسان جنوبی در مجلس تصویب شده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان خوسف تنها شهرستان در خراسان جنوبی است که از نبود بیمارستان رنج می‌برد افزود: علاوه بر ردیف بودجه‌ای، ۵ میلیارد تومان دیگر هم برای بیمارستان خوسف در نظر گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه گردشگری در این شهرستان می‌تواند اشتغال ایجاد نماید، گفت:گردشگری می‌تواند بیشترین تاثیر فرهنگی را در جامعه ایجاد کند که نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی است وبا گفتن امکان پذیر نیست.

اجرای طرح هادی، گاز کشی به روستای خرم، آسفالت جاده روستای خرم، مرمت جاده‌های عشایری، اجرای طرح آبخیزداری، تسریع در دوبانده شدن جاده ترانزیتی، فرسودگی سبکه آبرسانی، نبود پزشک در روستای خور، هدایت آب‌های سطحی از مهمترین در خواست‌های مردم در این دهگردشی عنوان شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: گازرسانی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار