رئیس پلیس فتا فارس گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و سوء استفاده کلاهبرداران از روزه داران در این ایام، شهروندان به هشدار‌های پلیس توجه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حبیب اله رجبلی رئیس پلیس فتا فارس اظهار کرد: عده‌ای از کلاهبردارن با توجه به نیات پاک روزه داران با ساخت آگهی‌های تبلیغاتی دروغین و ارائه اپلیکیشن و نرم افزار‌های جعلی در قالب نرم افزار‌های قرآنی و ادعیه از آنان سوء استفاده می‌کنند.

سرهنگ رجبلی با بیان اینکه روزه داران و شهروندان در این ماه اقدام به اعمال و عبادات قرآنی می‌کنند و ساعات خود را با خلوت و راز و نیاز با پروردگار خود می‌گذرانند، تصریح کرد: کلاهبرداران از این فضا سوء استفاده کرده و با ارائه اپلیکیشن و نرم افزار‌های قرآنی و دعا‌های جعلی اقدام به گرفتن مبالغی هر چند اندک از حساب شهروندان می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: شهروندان برای تهیه این گونه نرم افزار‌ها باید از سایت ها‌ی مجاز و معتبر اقدام کنند و مراقب سوء استفاده کلاهبرداران باشند.

رئیس پلیس فتا استان فارس از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/چ

هشدار پلیس فتا در خصوص سوء استفاده کلاهبرداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار