معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۳۸۱ حادثه دیده در نخستین هفته اردیبهشت خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داریوش کریمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در نخستین هفته اردیبهشت ماه، پوشش امدادی ۴۸ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۳۸۱ حادثه دیده کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه اشاره و ادامه داد: در این بازه زمانی ۲۰ حادثه جاده‌ای، ۸ حادثه شهری، ۱۰ مورد خدمات حضوری، ۴ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۴ حادثه کوهستان، ۱ حادثه برف و کولاک و ۱ حادثه ساحلی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان پوشش داده شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طول این مدت ۲ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۱۷۳ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۰ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد: در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با تلفن سه رقمی ۱۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی
 


پوشش امدادی ۴۸ حادثه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار