مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شورای عترت، قرآن و نماز و دارالقرآن امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، رسول عبدی پور،  مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: جلسه ای که با حضور معاون پرورشی و کارشناسان قرآنی آموزش و پرورش بهبهان برگزار شد، در جهت برنامه‌های پایانی شورای قرآن، عترت و نماز و دارالقرآن امام علی (ع) پیشنهاداتی بیان شد.

وی در ادامه افزود: در مقطع ابتدایی ۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر مدارس شهرستان بهبهان در هفته پیش رو در مسابقات قرآنی دوره ابتدایی شرکت می‌کنند که از این تعداد ۲۰۰ دانش آموز پسر هفته گذشته با هم به رقابت پرداختند.

عبدی پور با اشاره به حضور برگزیدگان استانی مسابقات قرآنی دوره متوسطه تصریح کرد: برنامه ریزی جهت اعزام ۱۷ دانش آموز پسر و ۱۲ دانش آموز دختر منتخب مرحله قطبی شانزدهمین جشنواره قرآنی برای حضور در مسابقات استانی صورت پذیرفت.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان از زحمات مجموعه تربیتی و مدیر دارالقرآن امام علی (ع) تقدیر کرد و گفت: این مرکز قرآنی با ایجاد فضای معنوی نشاط بخش برای نوآموزان و دانش آموزان توانسته است جایگاه قرآن را در شهرستان بهبهان ارتقاء دهد و به زودی جشن پایان ترم این دانش آموزان با شکوه تمام برگزار خواهد شد.

گفتنی است: مسابقات مرحله استانی شانزدهمین جشنواره قرآنی با هدف شناسایی نخبگان قرآنی از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان رامهرمز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار