اسماعیلی گفت: در نقشه راه معدن ۷۲ بند وجود دارد که مدیریت یکپارچه آزمایشگاه‌ها، استفاده از پتانسیل دانشگاه و غیره از جمله بند‌های موجود در نقشه راه است.

استفاده از پتانسیل دانشگاه اصلی‌ترین هدف نقشه راه معدن در ۹۸به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش اسماعیلی، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه و نشست هم اندیشی و هم افزایی پژوهش و توسعه فناوری گفت: بخش معدن و صنایع معدنی نیازی به اتاق فکر و ایجاد برنامه ندارد.

وی تصریح کرد: بیش از یک هزار نفر ساعت بر روی نقشه راه معدن زمان گذاشته شد و در اسفندماه وزیر صنعت، معدن و تجارت آن را ابلاغ کرد و کارگروه بخش معدن تشکیل شد.

اسماعیلی افزود: سازمان نظام مهندس معدنی ایران نقشه راه را دنبال می‌کند و بخشی از کارگروه‌ها را به صورت مستقیم بر عهده می‌گیرد. در نقشه راه معدن ۷۲ بند وجود دارد که ۱۲ بند آن مستقیم درباره پژوهش‌های کاربردی است. مدیریت یکپارچه آزمایشگاه‌ها، استفاده از پتانسیل دانشگاه و غیره از جمله بند‌های موجود در نقشه راه است.


بیشتر بخوانید: اقتصاد آینده، اقتصاد بر پایه دانش است 


رئیس سازمان نظان مهندسی معدن ایران گفت: معدن یکی اصلی اساسی‌ترین اهداف برای کنترل اقتصاد کشور است و با ظرفیت‌های موجودی که در گستره پهناور ایران وجود دارد، می‌توان از صادرات نفتی جلوگیری و نقدینگی را به سمت این صنعت هدایت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار