رضا اسدی، هافبک جوان باشگاه سایپا مدنظر برانکو برای پیوستن به پرسپولیس است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اسدی، هافبک ۲۳ ساله باشگاه سایپا که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان و نفت تهران را دارد، حدود ۲ سال پیش همراه با علی دایی به سایپا آمد و در این تیم عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در دیدار با ذوب آهن گل نخست تیمش را به ثمر رساند.  

هافبک دفاعی سایپا این روز‌ها به مهره کلیدی تیم علی دایی تبدیل شده است و پس از پایان لیگ هجدهم که قراردادش به پایان می‌رسد، دیگر در این تیم نمی‌ماند و به باشگاه دیگری می‌رود.

شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخ‌پوشان که در نیم فصل دوم به دنبال جذب سینا مریدی هافبک فولاد خوزستان بود، اما نتوانست این بازیکن را به خدمت بگیرد، در صدد است تا اسدی را جذب کند.

برانکو  در تعطیلات نیم فصل هم به دنبال جذب او بود، اما این اتفاق رخ ندد و حال شنیده می‌شود  از مدیران پرسپولیس درخواست کرده که رضا اسدی هافبک اصفهانی سایپا را به جای مریدی به خدمت بگیرند. اسدی که در این فصل موفق شد به سرخ‌های پایتخت گلزنی کند و از تیم‌های مطرح لیگ هم پیشنهاد دارد.

با توجه به روابط دوستانه سایپا و دایی با پرسپولیس و انتقال مهدی ترابی، این احتمال می‌رود اسدی نخستین خرید برانکو در نقل و انتقالات تابستانی باشد و باید دید این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد.

پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت در نیم فصل ۷ بازیکن جذب کرد، اما در صدد است تا در نقل و انتقالات بازهم بازیکن خریداری کند تا آماده حضور در لیگ نوزدهم  و ... شوند. شنیده می‌شود  محمدرضا حسینی و محمدرشید مظاهری هم دیگر بازیکنان مدنظر برانکو هستند.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس به کانادا می رود

احتمال جدایی امیری از ترابزون قوت گرفت/ هافبک لژیونر ایرانی قرمز پوش می‌شود؟

حضور بودیمیر در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان آماده تقابل با تراکتور شدند


انتهای پیام/

اسدی پرسپولیسی می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار