جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری های منطقه ۲ کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، چهارمین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری های منطقه ۲ کشور با حضور عبداللهی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اداری و اجرایی استانی و شهرستان به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر برگزار شد.

حسن یحیی زاده دبیر این جشنواره و مدیر روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه دو کشور گفت: چهار سال است که جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری های منطقه ۲ کشور برگزار می شود که الحمدالله هر سال باشکوه تر از سال های گذشته و با تعداد شرکت کنندگان بیشتری برگزار می شود.

وی افزود: اولین جشنواره را اردیبهشت ۹۵ در دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور ۲۰ نفر برگزار و ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه دو کشور گفت: فراخوان آثار چهارمین دوره جشنواره از پاییز ۹۷ تا پایان سال برگزار شد که با رشدی قابل ملاحظه، ۵۷ خبرنگار ۳۲۴ اثر را به جشنواره فرستادند که با نظر داوران از ۱۷ خبرنگار برتر با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

یحیی زاده  با بیان اینکه در جریان برگزاری جشنواره نیز، کارگاه آموزشی روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها با تدریس عبداللهی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، افزود: روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری های منطقه ۲ کشور این آمادگی را دارد که میزبان جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور باشد.

انتهای پیام/ م

تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری

برچسب ها: اخبابر علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.