آشناگر گفت: خدمات و کمک‌های دولت و نظام در حوزه امداد رسانی و بازسازی مناطق سیل زده بسیار گسترده، وسیع و مطلوب است.

توجه جدی فرمانداران در خصوص تخصیص سهمیه تشویقی زکات استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای زکات استان گفت: فرمانداران در خصوص تخصیص سهمیه تشویقی زکات، توجه جدی داشته باشند.

 وی افزود: از حضور پرشور، فعال و موثر مردم استان سمنان در اقدامات و امورات خیر تقدیر و قدردانی می کنم که پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد تومان زکات استان در قالب زکات مستحبی، بیانگر این مهم است.

استاندار سمنان به کمک های خیر مردم استان سمنان هم اشاره کرد و گفت: مردم مومن و شریف استان سمنان همچنین در خصوص امدادرسانی به سیل زدگان و آسیب دیده گان نیز بسیار پر رنگ و پر شور حاضر شدند و با حس نوع دوستی بی نظیر خود، پیشتاز بودند.

وی ادامه داد: خدمات و کمک‌های دولت و نظام در حوزه امداد رسانی و بازسازی مناطق سیل زده بسیار گسترده، وسیع و مطلوب است.

استاندار سمنان هم چنین با اشاره به ارسال کمک های استان به سیل زدگان گفت: تعداد ۵۰ بسته‌ حمایتی ویژه آسیب دیدگان روستای چم مهر لرستان، توسط جهاد کشاورزی استان در قالب ۱۴ قلم، تهیه و ارسال خواهد شد و با مدیریت استانداری لرستان، در اختیار خانواده های محروم قرار خواهد گرفت.

وی در پایان ابزار داشت: مصوبات شورای زکات استان توسط کمیته امداد امام‌خمینی(ره) به صورت ویژه اجرا و پیگیری شود و همچنین سیاست ها و برنامه های تشویقی برای جمع آوری زکات‌ در استان، همواره در دستور‌کار قرار داشته باشد.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای زکات استان سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.