با حضور شاعران برجسته کشور، سومین کتاب شعر یاشار صلاحی شاعر جوان آستارایی رونمایی شد.

رونمایی از کتاب شعر شاعر جوان آستاراییبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی آستارا گفت: سومین کتاب شعر یاشار صلاحی شاعر جوان آستارایی با عنوان مبادا دخترم شبیه تو بخندد در سینما دریای این شهر با شعرخوانی و اجرای موسیقی سنتی فارسی و ترکی و استندآپ کمدی رونمایی شد .

وی با بیان اینکه ، آستارا در کنار فعالیت های مختلف هنری، در انتشار کتاب از شهرستان های پیشرو استان گیلان است، افزود: کتاب مبادا دخترم شبیه تو بخندد در ٧٢ صفحه از سوی انتشارات دهسرا، با شمارگان یک هزار نسخه چاپ و وارد بازار کتاب شده است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی آستارا گفت: در مراسم رونمایی از کتاب مبادا دخترم شبیه تو بخندد شاعران برجسته نیز آخرین سروده های خود را قرائت کردند.

شاپور تشرینی با بیان اینکه ، انجمن شعر و ادب شهریار آستارا شاعران بزرگی را به ادبیات معاصر معرفی کرده است و خوشبختانه بسیاری از شاعران این انجمن صاحب کتاب و شناسنامه شعری هستند ، تصریح کرد : بندر مرزی آستارا با ٩١ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایه جمهوری آذربایجان است و ٤٠٠ هنرمند در هفت انجمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام /  ق 

کتاب شعر با عنوان مبادا دخترم شبیه تو بخندد رونمایی شد

برچسب ها: شعر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.