معاون عمرانی استاندارمرکزی پیگیری محورهای کمیجان زا از اولویت های کاری این معاونت عنوان کرد.

پیگیری محورهای کمیجان از اولویت های کاری معاونت عمرانی استانداری مرکزی استزندوکیلی معاون استاندار در حوزه عمرانی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ضمن تاکید بر توسعه همه جانبه شهرستان کمیجان  پیگیری جهت پیگیری حوزه محور‌های شهرستان را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

زندیه وکیلی افزود: پیرو جلساتی که قبلا استاندار تشریف آورده بودند مسائلی که مربوط به حوزه عمرانی هست و مسائل مربوط به حوزه توسعه‌ای شهرستان کمیجان بررسی شد و بخش مهمی از این مسائل مربوط به حوزه راه بود که با حضور مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان و نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسائل بررسی شد.

وی اضافه کرد: یکی از مقتضیات نیاز‌های اصلی شهرستان که فرماندار کمیجان، نمایندگان محترم و استاندار مرکزی پیگیری می‌کنند بحث راه شهرستان کمیجان هست که به مرکز استان وصل میشود و مسیر آهنگران به کمیجان یکی از مسیر‌های هست که وضعیت مناسبی از نظر شرایط استاندارد جاده‌ای نداردو یکی از نیاز‌های مهم حوزه استان هست.

با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی آهنگران به کمیجان آغاز شد

معاون عمرانی استاندار مرکزی بیان کرد: متاسفانه در گذشته برای آهنگران به کمیجان ردیف اعتباری پیش‌بینی نشده بود که با پیگیری‌هایی که انجام شد وزیر تشریف آوردند و مسئولین شهرستان و استان و استاندار پیگیری کردن وخوشبختانه مقدمات شروع عملیات اجرایی پروژه این منطقه فراهم شد.

وی ادامه داد: قرار شد که اداره کل راه و شهرسازی هرچه سریعتر قرارداد منعقد کنند، اما با اعتبارات کمی که در حال حاضر هست طبیعی هست که با امکانات فعلی مدت اجرای این پروژه طول می‌کشد.

زندیه وکیلی تصریح کرد: همزمان قرار شد کار یکی دو تا مسیر روستای دیگر شهرستان کمیجان هم انجام شود و آسفالت مسیر اسفندان هر چه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.