سید محمد بطحایی در واکنش به انتشار ویدئوهای جنجالی در برخی مدارس دخترانه و پسرانه به انتشار یک پست توییتری سه کلمه‌ای اکتفا کرد.

پست ۳ کلمه‌ای وزیر آموزش و پرورش پس از اتفاقات نابهنجار اخیر در برخی مدارس!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که افکار عمومی جامعه منتظر واکنش صریح و مناسب از سوی وزیر آموزش و پرورش در برابر اتفاقات نابهنجار اخیر در مدارس کشور است، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش شب گذشته صرفا به انتشار یک پست ۳ کلمه‌ای اکتفا کرد و در توییتر خود نوشت: فریب یا نفوذ؟

شایان ذکر است؛ در چند روز گذشته و به‌ویژه ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم، فیلم‌هایی از برخی مدارس کشور در فضای مجازی منتشر شد که گویای حقایق تلخ و آشکاری بود. در این فیلم‌ها دانش‌آموزان در برخی مدارس دخترانه و پسرانه در حال همخوانی آهنگ یکی از خواننده‌های آن‌ورآبی دیده‌می‌شوند؛ آهنگی که دارای محتوای نامناسب و مستهجن است و به‌ویژه برای قشر دانش‌آموز به هیچ وجه مناسب به نظر نمی‌رسد.

نکته قابل تأمل این است که در فیلم‌های منتشرشده، معلمان و مسئولان مدارس نیز در کنار دانش‌آموزان دیده می‌شوند و مراسم رقص و پایکوبی با اطلاع کادر مدرسه صورت می‌گیرد.

با توجه به ردپای سند ۲۰۳۰ در این اتفاقات و همچنین با توجه به مخالفت مکرر رهبر معظم انقلاب با اجرای این سند به‌ویژه در آموزش و پرورش، لازم است مسئولان امر توجه بیشتری مبذول دارند و مواضع عملیاتی قاطعانه‌تری در این خصوص اتخاذ کنند.


بیشتر بخوانید: پای جریان نفوذ به مدارس باز شده است/ اقدام سازمان یافته در پخش گسترده آهنگ غیراخلاقی


تصویر پست منتشرشده در صفحه سید محمد بطحایی را می‌بینید.

پست سه کلمه‌ای وزیر آموزش و پرورش در قبال اتفاقات نابهنجار اخیر در برخی مدارس کشور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mnsr
۲۰:۳۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
قوه قضاییه با ید ورود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
قوه قضاییه باید ورود کنه از دولت آبی گرم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۸:۱۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
بهتر است اموزش وپرورش اهنگ شاد برای بچه داشته باشه وقتی نتونی محیط را با فرهنگ وموسیقی خود سازش بدی مجبور چنین اهنگی پخش بشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۱۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام مشکل از نحوه استخدام همچین معلما هست که الان نتیجش میشه این ...خود معلم ها فرهنگ ....دارند وهمچین مدل هایی....رو میپسندد دانش آموز بیچاره ...
Germany
مژگان
۱۲:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
1- شادی حق بچه ها هست و مسلما در یک محیط شاد، کارایی آنها بیشتر می شود و لااقل از نظر روحی مثل نسل ما افسرده نمی شوند!!!!
2- در مدارس خارجی هم، بری بچه ها آهنگ های اينجوري پخش نمی شود. بلکه آهنگ های مخصوص کودکان یا آهنگ های مناسب سنشون پخش می شود!
3- به کار بردن برخی کلمات تا سنین خاصی برای کودکان خارجی ممنوعه! خواهرزاده من آمریکا به دنیا اومده و زندگی می کنه، حتی از به کار بردن کلمه استیوپید یعنی احمق اجتناب می کرد! بعد بچه های ما در دبستان کلمات .... رو به راحتی به کار می برند!!!!
4- شنیدم کودکان دبستانی حتی در کلاس 4 و 5 دبستان هنوز نمی توانند به راحتی بنویسند و بخوانند!!!!
5- اعتدال در هر کاری خوبه، نه مثل ما، نه مثل اینا!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما انتظار اشد مجازات برای عاملان رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
الله اعلم