جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در جشن گلریزان استان قزوین برای آزادی ۳۰۸ زندانی و محکوم مالی ، کمک‌های خیران جمع آوری شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم گفت: خداوند ماه رمضان را برای عبادت و خودسازی و آمرزش گناهان نصیب بندگان کرده است و همه انسان‌ها به این ضیافت دعوت هستند و هر کس به اندازه ایمان و تقوی خود از این فرصت برای توبه و آمرزش گناهان استفاده می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین هم گفت: پارسال ۲۸۱ زندانی بیش از ۶۰ میلیارد تومان بدهی داشتند که با کمک‌های خیران، بخشش طلبکاران و کمک دولت از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: امسال هم قرار است ۳۰۸ نفر آزاد شوند که محکومان مالی و دیه و مهریه هستند و ۴۱ میلیارد تومان بدهی دارند.

وی اضافه کرد: امسال ۹ جشن گلریزان دیگر در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد تا بتوانیم بدهکاران مالی غیر عمد را در شهرستان‌ها نیز آزاد کنیم.

ابراهیمی مدیرعامل ستاد دیه استان هم گفت:در حال حاضر هزار و ۳۴۸ خیر در استان با ستاد دیه همکاری می‌کنند که کمک‌های آن‌ها موجب آزادی زندانیان مالی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.