مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی از عصر امروز پنج‌شنبه به آسمان استان خبر داد و گفت: این سامانه همراه با بارندگی‌های رگباری و رعد و برق خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی از عصر امروز پنج‌شنبه به آسمان استان خبر داد و گفت: این سامانه همراه با بارندگی‌های رگباری و رعد و برق خواهد بود.

جعفر نعمتی  با اشاره به بارش باران در لرستان اظهار کرد: سامانه بارشی از عصر امروز وارد آسمان استان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه همراه با بارندگی‌های رگباری و رعد و برق است، ضمن اینکه در برخی مناطق استان شاهد بارش تگرگ و وزش شدید باد نیز خواهیم شد.

مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه سامانه بارشی در استان تا اواخر وقت فردا جمعه فعال است، افزود: برای عصر جمعه نیز بارش‌های رگباری در جنوب استان به ویژه «شول‌آباد» و «سپیددشت» پیش‌بینی می‌شود.

نعمتی بیان داشت: بارندگی‌های بهاری شدت بالا، اما مدت زمان بارشی پائینی را دارند، بنابراین مقدار کم بارندگی در برخی مناطق استان موجب آب‌گرفتگی خواهد شد.

وی از احتمال بروز پدیده گرد و غبار به دلیل وزش ۷۰ کیلومتری باد در استان خبر و ادامه داد: در همین راستا امکان کاهش دید افقی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ب

ورود سامانه بارشی به استان

برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.