نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی و گزارشگر رسوایی واترگیت در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره وضعیت حاد و بحرانی که ترامپ با آن مواجه است، سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، باب وودوارد، نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی و گزارشگر رسوایی واترگیت در تازه‌ترین مصاحبه خود با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت: به اعتقاد من کشور با "بحران حکومت داری" روبروست و علت آن نیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکاست.

او افزود: من فکر می‌کنم ما در وضعیتی گرفتار هستیم که گویی همه توپ‌ها در هوا هستند و شاید لرزان‌ترین دست‌ها در تاریخ ریاست جمهوری آمریکا (دست‌های ترامپ) تلاش دارند این توپ‌ها را در هوا این دست و آن دست کنند؛ بنابراین فکر می‌کنم آمریکا در شرایط کنونی با نوعی بحران حکومتی دست به گریبان است.

وودوارد از مسائل مربوط به ایران، کره شمالی، جنگ تجاری با چین و موضوع مهاجرت به عنوان برخی از مسائل فراوانی نام برد که عملکرد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا موجب بروز مشکلات در این زمینه‌ها شده است.

او که نویسنده کتاب اخیر با عنوان «ترس در کاخ سفید» است، تصریح کرد: ما در وضعیتی حاد به سر می‌بریم.

وودوارد افزود: دولت، درست کار نمی‌کند.

در عین حال، وی از این که شرایط کنونی حاکم بر آمریکا را «بحران قانون اساسی» توصیف کند، خودداری کرد و گفت: کاخ سفید و کنگره درگیر رویاروییِ قانون اساسی با یکدیگر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار