مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: بیش از ۴ هزار دستگاه میزو نیمکت به کلاس‌های مدارس این شهرستان تجهیز شد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: سند تحول بنیادین به عنوان اسناد بالا دستی آموزش و پرورش، رسالت معلم را تربیت انسان خدا جو، متعالی و قانونمند می‌داند تا در توسعه کشور و جامعه خود نقش سازنده داشته باشد.

وی افزود: پرداختن به کنکور و توجه به کمیت‌های قبولی آزمون‌های نهایی، یکی از چالش‌های نظام تعلیم و تربیت است که امیدواریم در آینده نزدیک با تغییر ساختار‌ها به کیفیت بخشی روند آموزش توجه شود.

نیک مقام در ادامه ضمن برشمردن اقدامات خود در تجهیز مدارس گفت: از ابتدای سال تحصیلی بیش از ۴ هزار دستگاه میزو نیمکت به کلاس‌های درسی تجهیز شد و نصب سیستم‌های سرمایشی و گرمایش مدارس برای دانش آموزان صورت گرفت.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک گفت: ا گر به معلمان جامعه توجه شود پویایی و رشد و تحول جامعه اتفاق می‌افتد.

وی افزود: خداوند متعال با بیان آیه «اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ» برای خودش شان معلمی در نظر گرفته است و همچنین با بیان «وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَةَ» برای پیامبران هم نقش معلم را ترسیم کرد که این مسئله نشان دهنده ارزش مقام معلمان است.

نجاتی پور در ادامه با برشمردن علل توسعه یافتگی کشور‌های پیشرفته مهم ترین عامل را در پرداختن به علم و علم آموزی دانست و افزود: در یک جامعه هر انسانی وظیفه‌ای را انجام می‌دهد و محصول و خدمتی را به جامعه عرضه می‌کند و معلم تولید نیروی انسانی را برعهده دارد که محور توسعه کشور است و هرچه بیشتر به معلم و مدارس پرداخته شود جامعه در ابعاد مختلف به پویایی و تحول خواهد رسید.

در پایان این مراسم همچنین از دبیران و آموزگاران عشایر شاغل در منطقه باغملک تقدیر شد.

انتهای پیام/م

تقدیر از آموزگاران در باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.