مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان از اجرای ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و روستا‌های این شهرستان با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

تخصیص ۸ میلیارد اعتبار برای۱۲ طرح آب‌رسانی تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد الوندی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان با اشاره به طرح‌های عمرانی و خدماتی تویسرکان در حوزه آب‌رسانی به روستا‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند طرح در دستور کار قرار دارد که اجرای شبکه داخلی و خط انتقال روستای قلقل به طول ۱۲ کیلومتر با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

وی گفت: تکمیل خط انتقال مجتمع اشترمل و اتصال به سد سرابی با پیش‌بینی بیش از ۵ میلیارد تومان و اجرای خط انتقالی به طول ۴ کیلومتر و ساخت حوضچه و بهسازی چشمه اشترمل با پیش‌بینی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هم در دست اجرا قرار دارد.

الوندی بیان کرد: برای خدمت‌رسانی به مشترکان روستا‌های دارانی، نقده و سفلی هم اصلاح شبکه داخلی در با صرف ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال انجام بوده و بهسازی، ساخت و اجرای خط انتقال چشمه‌های روستای شهرستانه با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار هم از دیگر طرح‌های در دست اجرا به شمار می‌رود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان از ساخت مخزن بتنی ۵۰ متر مکعبی روستای گاوکران با ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار هم خبر داد و گفت: مخزن ۷۵ متر مکعبی روستای سازیان با ۱۵۰ میلیون تومان، حفر چاه روستای گشانی با ۱۸۰ میلیون تومان و اتصال و راه‌اندازی مخزن جدید در روستای قصبستان تویسرکان با ۲۵ میلیون تومان اعتبار هم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای امسال است.

الوندی اعلام کرد: حفر چاه روستای ارزوج با صرف ۱۸۰ میلیون تومان، اجرای خط برق و نصب ترانس جدید در روستای وردآورد علیا با صرف ۲۳۸ میلیون تومان و تأمین آب روستای فتح‌آباد با ۴۴۶ میلیون تومان از دیگر طرح‌های در دست اقدام بر اساس برنامه‌های مدون شرکت آب و فاضلاب استان است.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مشترکان، نیازمند همراهی آن‌ها با شرکت آبفار است، افزود: مشترکان با پرداخت به‌موقع قبوض، شرکت آب و فاضلاب روستایی را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر یاری رسانند.

انتهای پیام/د.ا

۱۲ طرح آب‌رسانی به مناطق محروم تویسرکان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار