معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت:پانزده غرفه صنایع دستی توسط این اداره کل در دست ساخت می‌باشد.

ساخت غرفه صنایع دستی برای توسعه بازارچه‌های هدفرنجبر معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت:در راستای توسعه بازارچه‌های صنایع دستی و کمک به هنرمندان این رشته‌ها، تعداد ۱۵ غرفه سیار از سوی این اداره کل در دست ساخت می‌باشد.
 
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد:براساس قراردادی که با پیمانکار مربوط منعقد شده، این غرفه‌ها که از جنس چوب می‌باشند و در دست ساخت بوده و به زودی تحویل اداره کل خواهند شد.
 
رنجبر افزود:طبق برنامه ریزی که شده، جهت حمایت از تولیدات صنایع دستی استان محل استقرار این کیوسک‌ها در محوطه موزه مردم شناسی ارومیه خواهد بود تا هنرمندان بیشتری بتوانند در این محل به ارائه محصولات خود بپردازند.
 
وی بیان کرد:هم اکنون تعداد ۴ کیوسک در محوطه موزه مردم شناسی موجود است که سوغات، صنایع چرمی و چوبی در معرض نمایش و فروش قرار دارد.
 
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان افزود:با اضافه شدن کیوسک‌های جدید به محوطه مذکور، هنرمندان بیشتری با تنوع محصولات و تولیدات درآن فعال خواهند بود.
 
انتهای پیام/م
 

احداث غرفه های صنایع دستی در آذربایجان غربی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.