مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت :بیش از ۱۳۵ هزار تن کود شیمیایی یارانه دار و آزاد در روستا‌های استان توزیع شده است.

توزیع ۱۳۵ هزار تن کود شیمیایی در روستا‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن اسفندیاری مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی  گفت: این کود‌ها شامل یارانه دار و کود‌های آزاد، عالی، زیستی، ریز مغذی و شیمیایی پارسال بین کشاورزان و باغداران در روستا‌ها توزیع شده است.

 وی با اشاره به توزیع نهاده‌های کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی استان ادامه داد : توزیع این نهاده‌ها پارسال نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد افزایش دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی  گفت:  امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای تأمین نهاده‌های کشاورزی به ویژه کود شیمیایی در دست اقدام است تا بتوان کود شیمیایی کشاورزان را با سرعت و در مدت زمان لازم در اختیار کشاورزان قرار داد.

اسفندیاری افزود: این برنامه‌ها به محض نهایی شدن به اطلاع عموم می‌رسد.

وی تصریح کرد : شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی با دارا بودن ۶۵۵ تشکل، یکی از بزرگترین شبکه‌های تعاون روستایی در کشور است.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی  گفت:  خراسان رضوی دو هزار و ۵۴۰ روستا دارد که براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۲۱ نفر در این روستا‌ها زندگی می‌کنند که این تعداد معادل ۸.۴ درصد جمعیت روستایی کشور است. 
 
انتهای پیام //ا.ز
 

 خراسان رضوی یکی از بزرگترین شبکه‌های تعاون روستایی در کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.