رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوه از خسارت به ۴۶۲ واحد مسکونی به دلیل بارش‌های سیل آسای فروردین ماه امسال در شهرستان ساوه خبر داد.

خسارت سیلاب اخیر به بیش از چهارصد واحد مسکونی در ساوهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کریمی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوه با بیان اینکه سیلاب اخیر به ۴۶۲ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان ساوه خسارت وارد کرده است گفت: ۶۰ روستا در این شهرستان از سیلاب خسارت دیدند که بیشتر آن‌ها در بخش نوبران قرار دارند و بازسازی واحد‌های مسکونی تخریب شده از سیلاب به ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

کریمی با اظهار به اینکه محدودیت پرداخت منابع مالی از طریق ارایه تسهیلات به منظور بازسازی واحد‌های مسکونی تخریب شده از سیلاب وجود ندارد بیان کرد: تاکنون تنها ۱۰۰ نفر از صاحبان ۴۶۲ واحد مسکونی آسیب دیده از سیلاب ساوه اقدام به تشکیل پرونده کرده اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوه گفت: شورا‌ها و دهیاری‌های مناطق آسیب دیده از سیلاب باید راهنمایی‌های لازم را به مردم داشته باشند تا هرچه سریعتر در بنیاد مسکن پرونده تشکیل دهند و چنانچه پرونده‌های مربوط به خسارت دیدگان در زمان مقتضی تشکیل شود، عملیات اعطای تسهیلات و بازسازی واحد‌های آسیب دیده از اوایل خرداد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی واحد‌های مسکونی در ساوه

برچسب ها: سیل ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.