ممبینی گفت: با توجه به آنکه قیمت‌ها تحت تأثیر عوامل دیگری در بازار افزایش پیدا می‌کنند، از این رو نباید اصناف در این خصوص محکوم شوند.

اصناف در افزایش قیمت کالاها نقشی ندارندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران در نشست هم اندیشی رؤسای اتاق اصناف مراکز استان‌ها و مدیران بازرسی ضمن تشکر از جدیت، پشتکار و حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخش خصوصی اظهار کرد: در روز‌های اخیر برخی از کالا‌های اساسی، ضروری و حساس نوسان قیمت داشته اند.

وی با بیان اینکه اگر عرضه و تقاضا متعادل شود، مشکلات کمتر می‌شود، افزود: برخی مواقع بازرسی اصناف از طرف دستگاه‌های دیگر تضعیف می شود و این به هیچ عنوان منصفانه نیست. مدتی پیش ۱۰۰ تن شکر توسط بازرسی اصناف کشف شد و این نشان از تلاش آن‌ها است.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: قیمت‌ها تحت تاثیر عوامل دیگری در بازار افزایش پیدا می‌کنند و نباید در این خصوص اصناف محکوم شوند.


بیشتر بخوانید: قیمت ماکارانی و تن ماهی تغییری نداشته است/ چرا شکر ۵۰ درصد گرانتر از قیمت مصوب فروخته می‌شود؟


ممبینی افزود: در خصوص توزیع کالا تصمیماتی گرفته می‌شود که ما به عنوان اصناف از آنها حمایت می‌کنیم، اما گاهی این تصمیات ایراد‌هایی دارند.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه رونق تولید اصناف که در راستای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نوشته شده، به زودی آماده می‌شود.

انتهای پیام/

اصناف برای تعادل قیمت کالا در بازار تلاش می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۰۹:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
اطناف بی انصافی هستند که با گران شدن کالاها قیمت کالاهای قبلی رو سریع پاک می کنند و گرانتر به مردم می فروشند. و جای هیچ اعتراضی هم نمی گذراند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای هر چیز یاینا جواب دارن
اقا قند چرا گرون شده
ج
سیل امده مزارع رواز بین برده
س تن ماهی چرا گرون شده ماهیها
تحریم شدن ما باید از ارز بیگانه دلار تهیه کنیم
خسته شدیم از حرفای تکراری
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بالاخره همیشه هستن کسانی که از اب گل الود ماهی میگیرن
آخرین اخبار