مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ساوه کانون‌های فرهنگی مساجد را طلایه داران جبهه فرهنگی دانست.

کانون‌های فرهنگی مساجد طلایه داران جبهه فرهنگیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حجت الاسلام دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در مراسم گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان ساوه کانون‌های فرهنگی مساجد را به عنوان طلایه داران جبهه فرهنگی در کشور عنوان کرد.

  حجت الاسلام دانشی افزود: اولین حرکت‌های فرهنگی به برکت نظام اسلامی در مساجد شروع شد که با این ظرفیت، می‌توان رشد و ارتقا روز افزون شاخص‌های فرهنگ اسلامی در جامعه شد.

وی اضافه کرد: در استان مرکزی بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی در حال فعالیت هستند که ۸۰ کانون در شهرستان ساوه قرار دارد که در کنار امامان جماعت و بسیج در مراکز استان‌ها تا دور افتاده‌ترین نقاط روستایی متولی فعالیت‌های فرهنگی هستند.

کانون‌های فرهنگی مساجد حلقه اتصال تربیت نسلی آماده

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این نشست با اشاره به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد به عنوان حلقه‌ی اتصال تربیت نسلی آماده برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در جامعه همواره تاثیر گذار هستند.

گردهمایی مدیران و رابطین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ساوه برگزار و در این مراسم از مدیران کانون‌ها و برگزیدگان مسابقات قرآنی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: مساجد ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.