با حضور مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی و تکمیلی پایانه مرزی تمرچین در شهرستان پیرانشهر بررسی شد.

بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی و تکمیلی پایانه مرزی تمرچینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با حضور مدیر کل دفتر فنی و امور پیمانهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، مدیر کل و معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و کارشناسان و مسئولین ذی نفع آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی و تکمیلی پایانه مرزی تمرچین مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 طی بازدید میدانی بعمل آمده از روند توسعه و پیشرفت پروژه های تکمیلی پایانه مرزی تمرچین در شهرستان پیرانشهر ، مدیر کل دفتر فنی و امور پیمانهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن اخذ گزارش از آخرین اقدامات انجام شده گفت : پایانه مرزی تمرچین یکی از پایانه های مهم و شریانی است و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در تلاش برای سرعت بخشی به این طرح در جهت تکمیل هر چه زودتر آن است .

 بابک طالبی با تاکید بر ساماندهی و زیباسازی ورودی پایانه مرزی تمرچین و نیز معماری منظر داخل این پایانه افزود : بهسازی و زیباسازی ورودی پایانه های مرزی باید جز اولویت های اصلی تکمیل و توسعه پایانه های مرزی باشد .

 وی در ادامه با استماع مسایل و مشکلات پیمانکاران و مشاورین پروژه های تکمیل پایانه مرزی تمرچین راهنمایی ها و دستورات لازم را صادر کردند .

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این بازدید با اعلام پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۷۹ درصدی پروژه احداث سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی تمرچین افزود : این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در حال انجام است و اتمام آن نقش بسزایی در ایمنی و آرامش تردد مسافرین از این پایانه که تنها پایانه مرزی استان با کشور عراق میباشد خواهد داشت .

 ارسلان شکری همچنین در این بازدید به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر دستور داد در مسیر مسافری و ترانزیت در محدوده سر درب غربی و همچنین در تمام مسیرهای چهار گانه عملیات لکه گیری و بهسازی انجام گیرد .

 بهزاد برقی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این بازدید با شرح مختصری از پروژه های تکمیلی پایانه مرزی تمرچین گفت : احداث آبروها و کانال های آب سطحی محدوده زون ۴ و جاده شمالی ، اجرای بتن پلاک و جداول ، جوشکاری اسکلت قسمت توسعه کریدور مسافری و نقاشی المانهایی کریدور مسافری از مهمترین اقدامات انجام شده و در حال انجام در توسعه پایانه مرزی تمرچین است .

 

انتهای پیام/م

 

سفر مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.