سوت رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرستان بیرجند در بخش بانوان شب گذشته به صدا در آمد

کدخدازاده مربی تیم دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: سوت رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرستان بیرجند در بخش بانوان با انجام ۳ بازی با حضور تیم‌های کالای ورزشی فدویان، موعود، دانشگاه بیرجند، ایرانجوان، عفاف و امید شب گذشته به میزبانی سالن عفاف بیرجند به صدا در آمد.

وی افزود: در شب نخست این دوره از رقابت‌ها تیم‌های دانشگاه بیرجند، کالای ورزشی فدویان و ایرانجوان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

مربی تیم دانشگاه بیرجند گفت: در شب دوم این دوره از مسابقات که از ساعت ۲۰و۳۰دقیقه به میزبانی سالن عفاف بیرجند برگزار خواهدشد، تیم‌های موعود با ایرانجوان، امید با دانشگاه بیرجند و عفاف با کالای ورزشی فدویان به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات قهرمانی پینگ پنگ فرهنگیان

حمیدی رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  گفت:مسابقات پنیگ پنگ فرهنگیان شهرستان  بیرجند به مناسبت هفته معلم و جام رمضان با حضور ۵۶ بازیکن در دو بخش دسته یک و دو بمدت دوشب در سالن  شهید شهپر بیرجند بر گزار شد.

وی افزود: در دسته یک علی ایوبی اول ،سید حسین حسینی دوم ، علیرضا محمدزاده و رضا ریحانی مقام سوم مشترک را کسب کردند.
رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: دردسته دو آقایان امید ایوبی اول بهرام کوهستانی دوم ، محمود حیدری و علیرضا اصغری مقام سوم مشترک را کسب کردند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.