رئیس اداره منابع طبیعی مریوان از شناسایی فردی که اقدام به تخریب و تصرف ۶ هکتار از اراضی ملی این شهرستان در روستای وله ژیر کرده بود، خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شاهرخ محمودی گفت: در ادامه گشت زنی نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی در روستای وله ژیر بخش مرکزی، تخریب و تصرف اراضی ملی در محدوده این روستا مشاهده شد.

وی افزود: در بررسی نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی مشخص شد یک متخلف اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز و کاشت گیاه گلزا در ۶ هکتار از اراضی ملی این منطقه کرده است.

رئیس اداره منابع طبیعی مریوان یادآور شد: نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی اقدام به مستند سازی از تخریب و تصرف صورت گرفته کرده و ضمن شناسایی شخص متخلف، پرونده این تخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی تاکید کرد: عرصه‌های ملی از انفال محسوب شده و متعلق به همگان است لذا برای جلوگیری از تخریب عرصه‌های ملی و جلوگیری از سوء استفاده از این عرصه ها، مردم فهیم و طبیعت دوستان تمام گزارشات تخریب، تصرف، قطع درخت، زغال گیری و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع را به شماره رایگان ۱۵۰۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/م

رفع تصرف ۶ هکتار از اراضی ملی مریوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.