به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

لاکچری بازی به سنگ قبر هم سرایت کرد/ پسر رونالدو را از امروز با این اسم صدا بزنید! / سخن پیامبر (ص) درباره چهار کاری که شیطان را از شما دور می‌کند/ در پزشکی قانونی چه می‌گذرد؟


رمزگشایی از دلایل بازداشت مهره جاسوسی انگلیس و محبوب سلبریتی‌ها / «ارس امیری» که بود؟
روز گذشته خبر محکومیت یک جاسوس دیگر انگلیس در ایران اعلام شد؛ موضوعی که نشان‌دهنده تلاش فزاینده انگلیس برای نفوذ در حوزه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی کشورمان است.


عقیده‌ای عجیب درباره عطسه کردن
شاید باور کردنی نباشد که پشت عطسه کردن اینهمه داستان عجیب وجود داشته باشد. در ادامه این مطلب یکی از این داستان‌های عجیب را برای شما آورده‌ایم.


ماجرای انتشار فیلم تجمع حامیان بدحجابی در دانشگاه تهران از شبکه من و تو چه بود؟ + تصاویر و فیلم
من‌وتو و تعدادی از رسانه‌های ضدانقلاب تصاویر و فیلم‌های اغتشاشات سال ۹۶ را به‌جای تجمع روز گذشته منتشر کردند.


ارتباط مرموز هویت معترضان و ساعت کار حراست دانشگاه تهران/بی‌بی‌سی این تجمع حاشیه ساز را چگونه گزارش کرد؟
بی‌بی‌سی در تیتر خود خبر داد که «تجمع دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به طرح «حجاب» به خشونت کشیده شد»، اما در متن گزارشش روشن نیست از کدام خشونت سخن می‌گوید!


پیشنهادهای نجومی ترامپ برای آزادی شاه‌مهره جاسوسی‌اش در ایران/ پشت نقاب معمار بدنام‌ترین قمارخانه‌‌ها و کازینوها چه ماهیتی نهفته است؟ + تصاویر
پس از آزادی ۱.۸ میلیارد دلاری جیسون رضائیان، حالا به نظر می‌رسد یک مهره باارزش‌‎تر در تور دستگاه‌های اطلاعاتی ایران افتاده است و ترامپِ تاجر حاضر است دلار‌های بیشتری برای آزادی‌اش خرج کند.


از ناصریا تا ماهیگیر / آواز‌هایی که در گلو ماندند
هنرمندان به‌واسطه اثری که تولید می‌کنند از خود یادگاری می‌گذارند، خوانندگان، اما در این یادگاری عمق و ثبات بیشتری دارند، زیرا گفته‌اند که تنها صداست که می‌ماند.


تصاویری تکان دهنده از بلایی که انسان بر سر حیوانات آورده است / از گربه‌ای با دو صورت تا ماهی چندش آوری با سه چشم!
همه حیوانات این مطلب به طور طبیعی جهش یافته‌اند و علت بیشتر آن‌ها آلودگی محیط زیست است.


صحنه گردان اصلی انفجار بندر «فجیره» که بود؟
در شرایطی که صهیونیست‌ها همواره ایران را به خرابکاری در منطقه متهم می‌کنند، کارشناسان منطقه بر این باورند که به احتمال زیاد رژیم صهیونیستی در پشت خرابکاری انفجار‌های بندر فجیره قرار دارد.


به این دلایل قبل از حرف زدن حتما فکر کنید
قبل از حرف زدن، ما گاهی یک سناریو می‌سازیم که باعث می‌شود به گونه‌ای رفتار کنیم که ضرورتا وضعیت واقعی را منعکس نمی‌کند.


چرا قیمت مواد غذایی کاهش یافت؟
تعزیرات با جریمه شرکت‌های لبنی معروف قیمت شیر و لبنیات را به قیمت قبل بازگردانده و تن ماهی که به صورت غیر قانونی گران شده‌بود با کاهش قیمت در بازار مواجه شده‌است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار