برای بیش از ۱۵۰ نفراز روستاییان منطقه جبل کندی و سپرغان ارومیه در حوزه دریاچه ارومیه کلاس‌های ترویجی برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت:در راستای اجرای برنامه‌های ترویجی و آموزش‌های چهره به چهره برای روستاییان؛ کارگاه آموزشی یک روزه ایی برای روستاییان منطقه جبل کندی و سپرغان ارومیه که در حوزه دریاچه ارومیه قرار دارند تشکیل و اجرا شد. مهندس فضل جو افزود:در این کارگاه که به منظورافزایش مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های دریاچه ارومیه برگزار شد تعداد ۱۵۰ نفر ازروستاییان در این دوره حضور داشتند..
 
وی ادامه داد:خوشبختانه از سال ۹۳ به بعد با همراهی اهالی منطقه و با برگزاری دوره‌های متعدد ترویجی برای اهالی این حوزه؛ تمامی طرح‌های اجرا شده با مشارکت روستاییان به اجرا درآمده که نتایج بسیار خوبی را در این منطقه شاهد بوده ایم. مشارکت در اجرای نهالکاری، طرح قرق دام؛ کاهش چرای دام و حضور در برنامه‌های عملیاتی طرح احیاء دریاچه ارومیه از جمله‌ی این مشارکت‌ها بوده است.
 
در برنامه‌ی آموزشی این دوره مهندس قائمی معاون فنی اداره کل با تشریح اهمیت مشارکت مردمی در حفاظت و احیاء عرصه‌های ملی به بیان مسائل و موضوعات طرح احیاء دریاچه ارومیه پرداخت.
 
در این کارگاه آموزشی دهیاران و اعضاء شورا‌های اسلامی هر دو روستا نیز حضور داشتند.
 
انتهای پیام/م

 

دوره های آموزشی برای روستائیان حاشیه دریاچه ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.