مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اگر هواداران پرسپولیس دوست‌مان داشته باشند، می‌خواهم چند سال در این تیم بمانم.

خلیل زاده: می‌خواهم چند سال در پرسپولیس بمانم/ برانکو مثل پدر برای ما بوده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره سومین قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: این دوزادهمین قهرمانی من بود، چون همیشه قلبم با پرسپولیس است. در زمین افتضاح، بازی سخت و شرایطی که هواداران می‌دانند، پیروز شدیم. در شرایطی که خیلی چیز‌ها علیه ما بود، توانستیم قهرمان شویم.

او افزود: امیدوارم اتفاقاتی پیش نیاید و در جام حذفی قهرمان شویم و هواداران مثل سال قبل خوشحال شوند. امیدوارم پرسپولیس هر سال قهرمان شود و هواداران میلیونی این تیم شاد شوند، چرا که آن‌ها را دوست داریم.

خلیل زاده در خصوص بحث تمدید قراردادش خاطرنشان کرد: فردا به باشگاه می‌روم و امیدوارم اگر هواداران پرسپولیس دوست‌مان داشته باشند، می‌خواهم چند سال در این تیم بمانم. اگر ما را بیرون نکنند، فعلا اینجا هستیم.

مدافع پرسپولیس در پایان تصریح کرد: اولین موضوع مهم این است که باشگاه، برانکو را حفظ کند. اگر بخواهیم موفقیت بیشتر بخواهیم، یک نفر بزرگ‌تر باید بالا سر تیم باشد. برانکو مثل پدر برای ما بوده است. تیم خوبی داشتیم، یکدل بودیم و همه با هم صادق  هستیم و امیدوارم پرسپولیس که به جایگاه اصلی‌اش رسیده، همین روند را ادامه دهد.


بیشتر بخوانید:

علیرضا بیرانوند آقای کلین شیت لیگ برتر شد

جیمی جامپ در آغوش سید جلال/ تونل پرسپولیسی‌ها برای برانکو/ حرکات موزون بیرانوند

سید جلال: وجود خسرو حیدری در استقلال یک نعمت بود / تا جایی که بتوانم به در فوتبال ادامه می‌دهم


انتهای پیام/

اظهارات شجاع خلیل زاده درباره قهرمانی پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار