معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: علی‌رغم آنکه رهبر معظم انقلاب تأکید فرمودند که جنگی درنخواهد گرفت، اما کشور آمادگی لازم را دارد.

ایران برای مقابله با دشمن آمادگی داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در سمنان با بیان اینکه بودن در کنار خانواده‌های معظم شهدا را برای خود یک افتخار می‌دانم و از مسئولان برگزاری این نشست تشکر می‌کنم،گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت توصیف می‌کنند، صرفاً یک شعار نیست؛ بلکه یک اعتقاد قلبی برای همه ما محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر امروز در کشور امنیت، آرامش و استقلال مشاهده می‌شود و مردم کشورمان برای آینده و سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند، حاصل ایثارگری‌های شهدای ارجمند و ایستادگی خانواده‌های این عزیزان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: بدون تردید مردم عزیز ایران اسلامی قدردان ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای معظم و ایستادگی‌های خانواده معظم شهدا هستند.

خجسته‌پور ادامه داد: اگر قیام عاشورا به‌درستی تبیین شده و پس از هزار و اندی سال جاودانه مانده است، بدون شک علاوه بر نقش شهدا، نقش راویان این حادثه نیز حائز اهمیت است و قطعاً اگر حضرت امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) در صحنه کربلا نبودند و افکار عمومی را در این حادثه هدایت نمی‌کردند، بدون تردید واقعه عاشورا در همان‌جا دفن می‌شد.

وی تصریح کرد: حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) به‌عنوان اعضای خانواده شهدای کربلا در معرفی این شهدا و این واقعه سهم بزرگی را ایفا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: امروز بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب در گام دوم، کسانی که موجب ماندگاری روحیه ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی شدند و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را از دهه اول به دهه پنجم انقلاب انتقال دادند، همین خانواده معظم شهدا هستند.

خجسته‌پور گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب هم‌اینک آرایش جنگی گرفته‌اند و پرواضح است که نوع جنگ آنان نیز به فراخور زمان متغیر است.

وی تصریح کرد: زمانی نوع جنگ دشمن از درون کشور و از طریق ترورهای کور بود که شاهد بودیم جمع زیادی از بزرگان این کشور از طریق ترور به شهادت رسیدند تا به خیال مسببان آن بتوانند چرخ انقلاب را از حرکت بازدارند؛ اما مشاهده کردیم که به نتیجه نرسیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: گاهی اوقات دشمنان دنبال کودتا رفتند که باز هم تلاششان بدون نتیجه بود و خلاصه آنکه هشت سال جنگ فیزیکی را بر این کشور تحمیل کردند.

خجسته‌پور گفت: با ایستادگی شهدا و ایثارگران باز هم نتیجه‌ای از آن دشمنان نشد و پس از جنگ نیز از حربه تهاجم فرهنگی یا به فرمایش رهبر معظم انقلاب از شبیخون فرهنگی استفاده کردند و اکنون نیز حدوداً یک دهه است که جنگ اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: اگر سفره مردم دچار آسیب و تهدید قرار گیرد، ممکن است که مابقی ابعاد زندگی ما نیز دستخوش تغییر شود؛ علی‌رغم آنکه رهبر معظم انقلاب نیز اشاره فرمودند که جنگی درنخواهد گرفت، اما کشور آمادگی لازم را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: آنچه امروز نیاز اساسی و لازم جامعه ماست، حفظ وحدت و یکپارچگی آحاد مردم به‌صورت عملی و حول محور ولایت‌فقیه و سکان‌دار جمهوری اسلامی است.

خجسته‌پور اضافه کرد: در طول چهار دهه گذشته انقلاب اثبات شده که هرگاه مردم پای کار بوده و در صحنه حضور داشته‌اند، پیروزی قطعی به دست آمده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در آغاز گام دوم انقلاب علی‌رغم جنگ تمام‌عیاری که دشمنان آغاز کرده‌اند، بتوانیم از عهده این جنگ اقتصادی هم برآمده و بر دشمنان فائق شویم.

انتهای پیام / گ 

دیدار جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در سمنان با خجسته پور 

برچسب ها: استانداری ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.