حمید رضا کشاورزیان با اشاره به پرداخت وام ۴۰ میلیارد ریالی وام اشتغال گفت: تسهیلات پرداختی به متقاضیان ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی، دامپروری، طیور، پرورش زالو و مشاغل خانگی بود.

۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حمیدرضا کشاورزیان رئیس کمیته امداد شهرستان دامغان گفت: سال ۹۷ از بین ۲۰۴ درخواست در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی به ۴۲ مورد تسهیلات با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال پرداخت شد.

کشاورزیان تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد ۶ درصد و ۶۰ ماهه است که در زمینه‌های کشاورزی، پرورش ماهی و قارچ، زنبورداری، پرورش مرغ خانگی و نجاری به متقاضیان تخصیص یافت.

وی به اعطای تسهیلات در زمینه تبصره ۱۶ بانکی اشاره کرد و گفت: در این زمینه، از بین ۱۵۰ درخواست به ۱۰۱ نفر به ارزش ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

کشاورزیان اضافه کرد: دامداری، کشاورزی، خرید خودرو و مغازه داری از جمله حوزه‌های اعطای وام از طریق تبصره ۱۶ بانکی کمیته امداد با سود چهار درصد است.

وی اظهار داشت: سال گذشته در زمینه خرید تراکتور، ایجاد گلخانه، کارگاه خیاطی، آرایشگری و دامداری، با معرفی کمیته امداد از طریق طرح هم افزایی بانک مهر، از ۱۲ درخواست، تعداد ۶ وام به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به صورت چهار درصد به متقاضیان پرداخت شد.

کشاورزیان به ارائه تسهیلات امداد از طریق صندوق اشتغال به افراد تحت پوشش اشاره کرد و افزود: تمام درخواست کنندگان این طرح، به تعداد ۴۱ نفر در سال گذشته پنج میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی و صنعت با سود ۲ درصد دریافت کردند.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین اولویت پرداخت تسهیلات، رسیدگی به درخواست مددجویان کمیته امداد و کمک به اجرایی شدن طرح‌های اشتغال زا در شهر‌ها و روستا‌ها است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دامغان به بازپرداخت ۶۰ ماهه تسهیلات اشاره کرد و گفت: در زمینه ارائه تسهیلات به متقاضیان طی سال گذشته، برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام / گ 

پرداخت تسهیلات اشتغال در دامغان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار