استاندار کرمانشاه انسداد مرز و پایش تصویری را دو خواسته اصلی و مهم برای تامین امنیت هرچه بیشتر و مطلوب‌تر استان عنوان کرد.

کرمانشاه  یکی از استان‌های امن کشور استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان کرمانشاه که امروز (۳۱ اردیبهشت) با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، کرمانشاه را یکی از استان‌های امن کشور عنوان کرد و گفت: امنیت مطلوب امروز استان مرهون زحمات همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و شورای تامین استان است.

وی افزود: با این وجود نیاز‌هایی داریم تا بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر این امنیت را حفظ کنیم که از جمله آن‌ها بحث "انسداد مرز" است نگرانی بابت مرز نداریم، اما نگهداری مرز بدون انسداد کامل آن هزینه‌های زیادی دارد و امیدواریم با توجه به عنایت رئیس جمهور، وزیر اطلاعات هم در این زمینه عنایت داشته باشد تا کار با سرعت انجام شود.

بازوند همچنین پایش تصویری را یکی دیگر از نیاز‌های استان عنوان کرد و افزود: این موضوع همواره از خواسته‌های استان بوده که اعتبار آن نیز تامین شده و امیدواریم با عنایت و پیگیری وزارت اطلاعات این امر نیز هرچه سریعتر محقق شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در راستای بازگشایی مرز خسروی گام‌های خوبی برداشته شده، گفت: صحبت‌های امیدوار کننده‌ای در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم بعد از ماه مبارک شاهد بازگشایی این مرز باشیم و این امر حمایت وزارت اطلاعات را می‌طلبد.

بازوند در ادامه به شعار امسال رونق تولید اشاره کرد و افزود: این شعار که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده، همواره مورد تاکید رئیس جمهور هم قرار دارد.

وی با اشاره به بروکراسی سنگین و پیچیده در ادارات و دستگاه‌های استان، گفت: در راستای افزایش رونق تولید این روند باید اصلاح شود و به مدیران پیشنهاد می‌شود ۵۰ تا ۱۰۰ موافقت اصولی در خصوص پروژه‌های خود را اخذ کرده و تمام استعلامات آن را بگیرند تا به محض ورود سرمایه گذار کار به سرعت شروع شود.

وی افزود: خسارت ۳۶ هزار میلیارد تومانی سیل باید از محل بودجه دولتی جبران شود و این امر قطعا به بودجه عادی کشور فشار وارد می‌کند و شرایط عادی نیست و باید درهمین راستا مدیران تغییراتی را در برنامه‌های خود اعمال کنند.

انتهای  پیام/ز

 

خسارت ۳۶ هزار میلیارد تومانی سیل باید از محل بودجه دولتی جبران شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.