معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از اطعام بیش از ۲۰ هزار نفر از ابتدای ماه مبارک در بقاع شاخص استان خبرداد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ، گفت: از ابتدای ماه مبارک بیش از ۲۰ هزار نفر در بقاع شاخص استان اطعام شده اند.

حجت الاسلام آزادی با بیان اینکه یکی از طرح‌های اجرایی اوقاف در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان است، افزود: بیشترین اطعام در شب‌های قدر اتفاق خواهد افتاد چراکه مشارکت مردم در این بازه زمانی از ماه مبارک رمضان بیشتر است.

وی بااشاره به اجرای طرح افطاری ساده در قالب سفره‌های کریمانه در جوار 5 امامزاده شاخص و نیز دو مسجد موقوفه در استان خبر داد و گفت: طرح افطاری ساده می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد فرهنگ دستگیری از نیازمند و کمک به مستندان در سطح جامعه باشد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه طرح افطاری ساده با هدف اجرای امینانه نیت واقف و از محل موقوفات مرتبط با اطعام‌دهی به روزه‌داران در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، گفت: در اجرای طرح افطاری ساده از ظرفیت‌های مردمی و نذورات امامزاده بهره گیری می‌شود.

آزادی از اطعام بیش از20 هزار زائر از ابتدای ماه مبارک در بقاع شاخص استان خبر داد و افزود: در راستای نیات واقفین خیراندیش و الگوگیری از امام علی(ع) در شب‌های قدر سفره‌های افطاری ساده را برپا و اطعام نیازمندان را در اولویت‌های برنامه‌های خود قرار داده است.

وی  با اهمیت شب‌های قدر اشاره  افزود: شب‌های قدر فرصتی برای الگو گرفتن از شیوه زندگی قرآنی حضرت علی (ع) است.

انتهای پیام/ر

برپایی سفره های ساده افطاری در بقاع متبرکه هرمزگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.