کلنگ ساخت ۶ واحد مسکن ایتام تحت حمایت کمیته امداد مازندران به مناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: این واحد‌های مسکونی در شهرستان‌های ساری و سوادکوه با مشارکت مردم نوعدوست، خیران، آورده مددجو و کمک بلاعوض کمیته امداد ساخته می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این واحد‌های مسکونی ۴۰۰ میلیون تومان هزینه پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان طرح پویش ساخت مسکن ایتام است که با مشارکت حامیان و خیران برای ایتام فاقد مسکن ساخته می‌شود.

نوروزی افزود:مردم نیکوکار، خیران و حامیان می‌توانند در قالب اهدای زمین، تامین مصالح، یا از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۰۰۲۹*۷۴۱* و با شماره شناسه ۳۳۳۶۳ در ساختن خانه‌های ایتام و سرعت بخشیدن به روند ساخت آن مشارکت کنند.

وی به ساخت مسکن مددجویی در قالب طرح برکت نیز اشاره کرد و گفت: یک واحد مسکن مددجویی نیز در شهرستان ساری از طریق طرح برکت با کمک کارکنان بانک صادرات ساخته می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: این واحد مسکونی به مساحت ۵۰ مترمربع و به ارزش ۶۰ میلیون تومان برای یکی از خانواده مددجویان دارای سه فرزند یتیم تحت حمایت ساخته می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه طرح برکت با مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در کمک به مددجویان اجرا می‌شود گفت: چهار واحد مسکن ایتام پارسال ساخته شد.

وی با تقدیر از همکاری مردم خیر و نوعدوست استان، در جهت خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان، گفت:سازمان‌ها، ادارات، موسسات، شرکت ها، کارخانجات می‌توانند با قبول طرح برکت و تکمیل فرم اعلام همکاری، مبلغی از حقوق ماهیانه کارکنان را، برای کمک به نیازمندان، اختصاص دهند تا با این اقدام پسندیده بخشی از مشکلات نیازمندان رفع شود.

انتهای پیام/آ
 



یتیمان مازندرانی صاحب خانه می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار