تفاهم نامه داناب ۱ و ۲ بین شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود میرمحمد صادقی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: این تفاهم نامه به مدت دوسال تحصیلی با هدف تحقق آموزش‌های عمومی و بستر سازی فرهنگی حفاظت بهتر از منابع آب و برای تفاهم بین وزارت نیرو و وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید.

وی افزود: یکی از بهترین و اثر گذارترین گروه‌های هدف برای آموزش، دانش آموزان هستند و استان اصفهان همیشه در اجرای این گونه طرح‌ها در کشور پیشرو بوده است.

محمد اعتدادی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان هم با قدردانی از فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای در طرح داناب گفت: از میان اجرای طرح‌های مختلف در آموزش و پرورش طرح داناب از طرح‌هایی است که به دلیل اهمیت ملی بحث آب، مورد استقبال ویژه آموزش و پرورش قرار گرفته است و آموزش و پرورش با همه وجود آن را پذیرفته و از این طرح استقبال می‌کند.

اجرای طرح داناب ۱، ویژه مقطع اول متوسطه، از سال ۱۳۸۹ در شرکت آب منطقه‌ای اصفهان آغاز شده و هر ساله کارشناسان مسئول و رابطان مناطق ۴۱ گانه طرح، تحت آموزش کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای قرار گرفته و آثار دانش آموزان در قالب‌های ایده برتر، داستان، شعر، تحقیق، وبلاگ، پاورپوینت، فیلم و انیمیشن، روزنامه دیواری، نقاشی، عکس و پوستر و نمونگ از طریق سایت داناب دریافت و داوری می‌شوند.

انتهای پیام/م

 

تفاهم نامه داناب ۱ و ۲ بین شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و  آموزش و پرورش استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.