جلسه کمیسیون امنیت کارگری تاکستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طاهری فرماندار شهرستان تاکستان در جلسه کمیسیون امنیت کارگری گفت: ادارات صمت و تعاون کار و رفاه اجتماعی با بررسی تحلیلی و آمار‌های دقیق گزارشی از فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی را ارائه کنند تا جهت گیری برنامه ریزی جلسات به سمت حل مشکلات جامعه کارگری، تولید و اشتغال باشد.

طاهری افزود: دستگاه‌های متولی من جمله تعاون کار و رفاه اجتماعی و صنعت معدن تجارت با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی با توجه به شرایط منطقه و وجود شهرک‌های صنعتی در شهرستان در ایجاد صنایع و کارخانجات جدید اهتمام داشته باشند.

رییس کمیسیون کارگری اضافه کرد: مذاکراتی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه تولید لوله بدون درز با زمینی در مساحت ۵۰ هکتار با ایجاد فرصت شغلی برای ۶۰۰ نفر و همچنین در حوزه خودروسازی در زمینی به مساحت ۱۴۰ هکتار با اشتعال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی خرمدشت انجام گرفته است که در مرحله واگذاری زمین برای شروع کار است.

طاهری به احیا کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش‌هایی صورت گرفته است تا شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل احیا و به چرخه تولید باز گردند و در همین زمینه اولویت با شرکت‌های خودرو سازی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک و فولاد است.

انتهای پیام/ک

مذاکره با چند سرمایه گذار در شهرستان تاکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
کمیسیون امنیت کارگری؟؟؟پس چرا هیچ حرفی از امنیت کارگری نزدن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
کمیسیون امنیت کارگری؟؟