معاون پارلمانی سپاه گفت: آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها در سطح منطقه به بن بست کامل رسیده‌اند.


محمدصالح جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه فتنه آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها در سطح منطقه باشکست مواجه شده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها در سطح منطقه و میدان سوریه به بن بست کامل رسیدند و به دنبال ایجاد فضا و جو مسمومی در سوریه هستند.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه جبهه مقاومت و ارتش سوریه مصمم است که ریشه تروریست‌ها را در سوریه بسوزاند، ادامه داد: در آینده شاهد آزادسازی کامل ادلب خواهیم بود و آنچه که می‌ماند روسیاهی برای آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها در سطح منطقه است.

جوکار درباره اتهام زنی آمریکایی‌ها به دولت سوریه در استفاده از سلاح شیمیایی گفت: آمریکایی‌ها هیچ راهبرد جدیدی ندارند و با این اتهام زنی‌ها به دنبال تخریب جبهه مقاومت و ارتش سوریه هستند.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه اینگونه دروغ‌ها و اتهام زنی‌ها نشان دهنده شکست آمریکایی‌ها است، یادآور شد: استکبار حرفی برای گفتن در سوریه ندارد و جبهه مقاومت و ارتش سوریه تحولات را به خوبی فرماندهی و مدیریت می‌کند.

جوکار با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید بساط خود را از سطح منطقه جمع کنند، خاطر نشان کرد: حضور آمریکایی‌ها موجب بی ثباتی در سطح منطقه شده است.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شریک راهبردی آمریکایی‌ها است، افزود: ناراحتی صهیونیست‌ها بخاطر جبهه مقاومت و گروه‌های مقاومت فلسطین بوده و دست و پا زدن آن‌ها در راستای عصبانی بودن آن‌ها است و ارتش سوریه توانمندی لازم را برای پاسخگویی به حملات رژیم صهیونیستی در سطح منطقه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار