رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از زمان و محل راهپیمایی روز قدس خبر داد.

روز جهانی قدس در ۱۰۱ نقطه استان مرکزی با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس؛ مردم استان مرکزی آمادگی خود را برای حضور در این راهپیمایی دشمن شکن اعلام کردند.

هاشمی ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان در ۱۰۱ نقطه استان با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

 هاشمی افزود: در اراک مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱ از میدان شهدا به طرف مصلی بیت المقدس انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد : این مراسم با سخنرانی آیت الله اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشور‌های مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود که بنابر گزارش منابع خبری، این تعداد به ۸۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان می‌رسد.

انتهای پیام / الف

اعلام مسیر و زمان راهپیمایی روز قدس در شهر اراک

 

برچسب ها: روزقدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.