شب آفتابی هنرمندان و فعالان فرهنگی مذهبی رشت

هنرمندان و فعالان فرهنگی مذهبی رشت ویژه برنامه‌ای با عنوان شب آفتابی برگزار خواهند کرد.

شب آفتابی هنرمندان و فعالان فرهنگی مذهبی رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی نیامحمدی، سخنگوی حسینیه هنر رشت گفت: جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی مذهبی رشت در قالب برنامه شبی با خاطره و ضیافت افطار با عنوان "شب آفتابی" در حسینیه هنر رشت گرد هم خواهند آمد.

وی افزود: ویژه برنامه "شب آفتابی" با محوریت بیان خاطراتی از ظرایف و پیچیدگی‌های کار فرهنگی - هنری توسط فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

سخنگوی حسینیه هنر رشت اظهار داشت: آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، مهمان ویژه این همایش است.

نیامحمدی با اشاره به اینکه ۲ تن از طنزسرایان استان در این برنامه شعرخوانی می‌کنند، گفت: ۱۱ نفر از هنرمندان و فعالان فرهنگی مذهبی شهر رشت در بخش‌های کانون‌های تربیتی، موکب، مدافعان حرم، شهدا، فیلمسازان، راهیان نور، هیئات مذهبی، فصل شیدایی، نمایش، مادحین و مراسم‌های ویژه در این برنامه خاطره‌گویی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه "شب آفتابی" از هنگامه اذان مغرب شنبه ۱۱ خرداد ماه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز و با ضیافت افطاری و اجرای بخش‌های مختلف در حسینیه هنر رشت برگزار خواهد شد.

سخنگوی حسینیه هنر رشت تصریح کرد: هنر، رساترین و ماندگارترین ابزار برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌شهر اسلامی است که حسینیه هنر رشت از این مهم در تمامی فعالیت‌های خود بهره خواهد برد.

انتهای پیام/ع

شبی با خاطره و ضیافت افطار در حسینیه هنر رشت برگزار می‌شود

برچسب ها: ماه رمضان ، شعرخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.