مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: کاهش آلاینده‌ها و پسماند شعار هفته محیط زیست است.

تشکیل ستاد برگزاری هفته محیط زیست در استان مرکزی / کاهش آلاینده‌ها و پسماند شعار هفته محیط زیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، ستاد برگزاری هفته محیط زیست استان مرکزی در راستای اهداف سازمان حفاظت محیط زیست و پیرو برنامه‌ها و سیاست‌های اعلام شده سازمان محیط زیست برای هماهنگی هرچه بیشتر واحد‌ها و هم افزایی فعالیت ها، در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه اعضا، نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته محیط زیست در استان مرکزی مطرح و تصمیماتی در خصوص برگزاری مراسم و ویژّه برنامه‌های این هفته اتخاذ شد.

رضا میرزائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در این جلسه بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های هفته محیط زیست با شعار " کاهش آلاینده‌ها و پسماند، آسمان آبی، زمین سبز" در سطح استان تاکید کرد.

میرزائی افزود: ۵ ژوئن روز جهانی محیط زیست، روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط زیست و تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌جانوری انتخاب شده‌است.

وی با اشاره به برنامه‌های اعلام شده از طرف سازمان محیط زیست اضافه کرد: برای کمک و همکاری آحاد مختلف جامعه در مسایل مرتبط با محیط زیست و حفظ و ترویج فرهنگ و اخلاق زیست محیطی‌های محیط زیست باید با برنامه ریزی اصولی و مدون گام برداریم و از ظرفیت‌های موجود در جامعه به صورت مطلوب و بهینه بهره ببریم.

انتهای پیام / ج

برنامه ریزی برای هفته محیط زیست در استان مرکزی

برچسب ها: محیط زیست ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.