به تازگی در توئیتر پستی منتشر شده است که از به تعویق افتادن انتشار عنوان The last of Us: Part 2 تا سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهد.

عرضه عنوان The last of Us: Part 2 به تعویق افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها چند ساعت از فاش شدن تاریخ عرضه عنوان Death Stranding می‌گذرد، اما مثل این که قرار نیست گیمر‌ها مدت زمان زیادی خوشحال باشند، زیرا به تازگی خبر نسبتا بدی درباره عنوان The Last of Us: Part 2 منتشر شده است. بسیاری از گیمر‌ها به این مسئله امید داشتند که تا پایان سال جاری بتوانند تجربه این عنوان را بچشند، اما جیسون شرایر با پاسخ دادن به توئیت برخی کاربران این آرزو را نقش بر آب کرد.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part II اعلام شد!


عرضه عنوان The last of Us: Part 2 به تعویق افتاد

این فرد که سردبیر وبسایت Kotaku است، در توئیتر هنگامی که در حال پاسخ به توئیت برخی کاربران بود به این مسئله اشاره کرد که سونی عنوان The Last of Us: Part 2 را تا سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهد کرد. او حتی به تازگی درباره این بازی پستی در توئیتر خود منتشر کرده که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

«به نظر می‌رسد که عنوان Death Stranding در ماه نوامر عرضه می‌شود. در آغاز قرار بر این بود که عنوان The Last of Us: Part 2 در پاییز سال ۲۰۱۹ عرضه شود. اما اکنون به نظر می‌رسد این اتفاق تا اوایل سال ۲۰۲۰ رخ ندهد، احتمالا در ماه فوریه این بازی منتشر خواهد شد. به هر حال سال پایانی پرهیجانی پیش روی کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.»

بر اساس پستی که شرایر منتشر کرده این گونه به نظر می‌رسد که طی ماه‌های آتی شاهد انتشار ۲ عنوان انحصاری عظیم برای پلی‌استیشن ۴ هستیم. البته به هیچ عنوان نباید عنوان انحصاری Ghost of Tsushima را فراموش کنیم. البته هنوز هیچ اطلاعات خاصی از این عنوان در دسترس ما نیست. امیداویم که این توئیت تنها یک شایعه باشد و بتوانیم طعم تجربه بازی کردن با این عنوان را هر چه زودتر بچشیم.

انتهای پیام/

عنوان The last of Us: Part 2 در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.