مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اهواز ۴ مقام کشوری در مسابقات پرسش مهر کسب کردند .

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری گفت: مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری هر ساله با شروع سال تحصیلی و مطرح کردن پرسش در آئین بازگشائی مدارس توسط ریاست جمهور آغاز می‌گردد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه در مرحله استانی مسابقات پرسش مهر۴۵ مقام را از آن خود کرده بودند ، افزود : دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اهواز با کسب ۴ مقام کشوری این مسابقات ملی افتخار آفرین شدند .

موسوی اصل افزود : خانم مبینا مددی دانش آموز دبیرستان از دبیرستان شاهد رضوان با فیلم کوتاه "من نمی توانم"  موفق به کسب مقام سوم رشته فیلم کوتاه شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ادامه داد : خانم فاطمه دهقانی از فرهنگیان هنرستان حضرت آمنه (س) با فیلم داستانی "مسیر" موفق به کسب رتبه اول کشوری این فراخوان ملی شد ؛ همچنین خانم ها فریبا موسوی و لیلا سیلاوی از فرهنگیان هنرستان کارودانش دارالفنون در بخش سرود همگانی_تلفیقی به صورت مشترک  موفق به کسب رتبه سوم این دوره از رقابت های ملی شدند.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.