اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه غرفه فرهنگی نقاشی کودک را با هدف معرفی نهمین جشنواره رضوی و معرفی فعالیت‌های اداره کل در مسیر راهپیمایی برپا کرد.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غرفه «کودک و نقاشی» اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با هدف حضور پرشور این اداره کل و معرفی خدمات و فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان بخصوص معرفی مستقیم نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مسیر راهپیمایی روز قدس با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و معاونین اداره کل، کتابداران و کارکنان ستادی برپا شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : حضور پرشور کارکنان و کتابداران این اداره در راهپیمایی روز جهانی قدس را لبیک به پیام امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و دفاع از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد.

معصومه حسنی خونسار در ادامه با اشاره به استقبال کم نظیر کودکان از غرفه این اداره کل افزود: در غرفه کودک و نقاشی این اداره کل برنامه‌های متنوع از قبیل «نقاشی کودک با موضوع نهمین جشنواره رضوی و استفاده از منابع جشنواره»، طراحی و رنگ آمیزی چهره کودکان با موضوع کتاب و قدس، تبلیغات و توزیع دفترک و اینفوگرافیک نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اجرا شد.

وی در ادامه گفت: همچنین در این غرفه کتابداران و کارکنان اداره ضمن معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی برای کودکان و خانواده‌های آنها، را به شرکت در این جشنواره دعوت کردند.

حسنی خونسار در پایان افزود: همچنین در غرفه کودک و نقاشی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در روز قدس، برخی از کودکان و خردسالانی که قادر به کشیدن نقاشی نبودند، طرح‌های آماده شده‌ای با موضوع روز جهانی قدس را رنگ آمیزی کردند، همچنین همکاران ستادی نیز با پخش دفترک جشنواره کتابخوانی رضوی در راهپیمایی روز قدس مردم را به شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

در پایان نقاشی و طرح‌های رنگ آمیزی کودکان در بخشی از غرفه به نمایش درآمد .

 

 

انتهای پیام/د

حضور پرشور و معرفی خدمات و فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.