فرماندار شاهرود بابیان اینکه بخش کشاورزی منطقه به دلیل سرمازدگی از رونق افتاده است، گفت: ایجاد اشتغال به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.

سرمازدگی بخش کشاورزی شاهرود را از رونق انداخته استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه بخش کشاورزی، دامی و صنعتی دچار خسارت‌های چشمگیر شده است، گفت: در حوزه کشاورزی به جرئت می‌توان گفت بخش کشاورزی منطقه به دلیل سرمازدگی کاملاً از رونق افتاده است.

وی افزود: حوزه صنعت نیز به نوعی حول محور کشاورزی در گردش بوده و متأثر از این حوادث خواهد بود بنابراین وجود این جلسات می‌تواند به بازگشت این واحدها به رونق اقتصادی کمک کند.

ضرورت حرکت به سمت رونق و توسعه

فرماندار شاهرود بابیان اینکه هر چه در راستای رونق تولید گام برداریم به همان نسبت اقتصاد استان بهبود خواهد یافت، ابراز داشت: اشتغال که ایجاد شود از بروز آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری خواهد شد.

کرم‌محمدی در ادامه تصریح کرد: در شرق استان سمنان یا مشکل بیکاری روز افزون مواجه هستیم که تداوم آن می‌تواند آینده را دچار مشکلاتی کند که می‌بایست برای رفع آن چاره اندیشی صورت گیرد.

وی افزود: در ارتباط با دریافت وام و سرمایه در گردش، مشکلاتی وجود دارد که می‌بایست همکاری بانک‌ها در این خصوص افزایش پیدا کند تا شاهد رونق اقتصادی در استان و به طبع در شاهرود باشیم.

انتهای پیام / گ 

خسارت سرمازدگی به باغات شاهرود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار