هشت فرهنگی و دانش آموز چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری خوش درخشید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از درخشش هشت فرهنگی و دانش آموز در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی ۹۸-۹۷ مبنی بر «در سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدرسه آموختید و چه انتظاراتی در این زمینه‌دارید. دانش‌آموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آنان در زمینه مهارت‌آموزی کمک کرد و به نظر آنان کدام مهارت‌ها بیشتر برای آینده زندگی آنان مفید بوده و به کار می‌آید» خبر داد.

وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها در بخش فرهنگیان، الهام سلیمی و مریم کیوانی در گرایش سرود همگانی و رشته سرود محلی رتبه دوم را کسب کردند و فائزه حامدی نیز در گرایش رسانه و فضای مجازی رشته وبلاگ رتبه سوم را بدست آورد.

قائدامینی افزود: در بخش دانش آموزی و گرایش هنر‌های تجسمی نیز مهشید ابراهیمی و فاطمه ثابت در گرایش نقاشی رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند، شکیلا غفاری در رشته پوستر و پروا یادگاری در رشته ثلث سوم شدند و شیرین سلطانی در رشته تصویرسازی دوم شد.

به گفته وی؛ در جشنواره امسال بیش از یک‌هزار اثر از دانش‌آموزان و معلمان استان در رشته‌ها و گرایش‌های مختلفی ارسال شد که از این تعداد ۶۰ اثر منتخب به مرحله کشوری راه یافت و پس از ارزیابی در دبیرخانه کشوری سه فرهنگی و پنج دانش آموز رتبه‌های برگزیده فراخوان را کسب نمودند.

انتهای پیام/خ

کسب رتبه‌های برتر در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار