رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی با کمک خیران بین مددجویان تحت پوشش این اداره توزیع شد.

توزیع هزار بسته موادغذایی به مددجویان بهزیستی در تایبادبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افسانه فدایی رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: مددجویان توان‌بخشی و اجتماعی روستا‌ها در اولویت این توزیع قرار گرفتند و این طرح از چند روز قبل از ماه مبارک رمضان آغاز و هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته مواد غذایی توزیع شده یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، ادامه داد: این بسته‌های حمایتی شامل برنج، مرغ، روغن، خرما، رب و سویاست که پس از اتمام مددجویان ساکن در روستا‌ها اکنون در مرحله شهری توزیع می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: بهزیستی تایباد به سه هزار و ۲۰ نفر معلول خدمات ارائه می‌کند که از این تعداد ۴۸۲ نفر مستمری بگیر هستند و ماهیانه بیش از ۹۵۰ میلیون ریال مستمری توسط این نهاد به حوزه توان‌بخشی و زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌شود.

فدایی با اشاره به برنامه‌های دیگری که توسط این اداره در ماه رمضان برگزار شد، افزود: این برنامه‌ها شامل همایش خیران مرکز توان‌بخشی معلولان ذهنی کاریز، ضیافت افطاری، آموزش احکام مشترک تشیع و تسنن و کارگاه سبک زندگی اسلامی ویژه ناشنوایان است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

توزیع مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.