مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت برنامه ریزی تجهیز و بهسازی مدارس و طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اوقات فراعت تابستانی و آماده سازی مدارسرسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: دومین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست محمد حری فرماندار شهرستان بهبهان و با حضور دیگر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل تابستان و آغاز تعطیلات دانش آموزان، برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان انجام شده که در جلسه شورای آموزش و پرورش ارائه شد.

عبدی پور بیان داشت: جلسات متعددی با دانش آموزان، اولیاء، روسای انجمن اولیاء و مربیان مدارس و مدیران و نمایندگان ادارات در خصوص طرح اوقات فراغت و برنامه‌های پیشنهادی آنان برگزار شده است و پایگاه‌های تابستانی طرح اوقات فراغت دانش آموزان زیر نظر معاونت تربیتی آموزش و پرورش بهبهان مشخص شده و کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری براساس شرایط محیطی، سن، علاقه و نیازمندی‌های دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: یکی از مهم ترین فعالیت‌های آموزش و پرورش در طول تابستان، برنامه ریزی مناسب و استفاده بهینه از ایام تعطیلی مدارس در جهت تعمیر، تجهیز، بهسازی و زیبا سازی محیط فیزیکی آموزشگاه‌ها است که نیازمند مشارکت همه جانبه ادارات، نهادها، دستگاه‌ها و مردم خیراندیش شهرستان است.

وی در پایان گفت: آماده سازی مناسب مدارس برای آغاز سال تحصیلی ۹۸، از وظایف حوزه معاونت پشتیبانی و اقدامات اصلی پروژه مهر امسال است که امیدواریم بتوانیم همچون سال گذشته با همت همگان محیطی شاد و لذت بخش را برای دانش آموزان مهیا سازیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار