فرمانده سپاه شهرستان اردبیل از کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی مردم اردبیل به سیل زدگان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی، فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت:بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان اردبیل به همت اقشار مختلف و پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع آوری و به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

وی اظهار داشت: از اوایل سالجاری شرایط بحرانی در اقصی نقاط کشور حاکم شد که شاهد آن بودیم اتفاق‌های ناگواری در استان‌های گلستان، ایلام، لرستان و خوزستان براسر بارندگی شدید و سیل زدگی اتفاق افتاد و خسارت بسیاری به منازل مسکونی، باغات، زمین‌های کشاورزی هم وطنان عزیزمان وارد شد.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل افزود: با توجه به نیاز مردم عزیز کشور در آن مناطق مسکون به کمک‌های انسان دوستانه و خداپسندانه اهالی شریف شهرستان اردبیل در مراحل مختلف بیش از ۱ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان به آن مناطق سیل زده کمک کردند که توسط اقشار مختلف جمع آوری و ارسال شده است.

دهقانی گفت: بعد از سپری نمودن شرایط بحرانی الان برای بازسازی مناطق آسیب دیده طرحی اجرا شده است به نام "هر مسجد، یک خانه" که در این طرح استان اردبیل به عنوان معین بخش معمولان استان لرستان انتخاب شده است که در این طرح هر نفر از هم استانی‌های محترم حد اقل به مبلغ ۲ هزارتومان کمک کنند، بازسازی آن مناطق به سرانجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ما در صدد آن هستیم تا هرچه سریعتر منازل مسکونی سیل زدگان را بازسازی کنیم از عمومی مردم استانی و شهرستان ردبیل خواستار شد تا کمک‌های خودشان را به شماره حساب‌های اعلام شده واریز یا به اقشار مختلف بسیج در استان و شهرستان اردبیل تحویل دهند.

انتهای پیام/ح

سیل مهربانی هموطنان ادامه دارد

برچسب ها: سیل زدگان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.