فراخوان نهایی تشکل‌های انقلابی اسلام ناب ۹۸ اعلام شد

فراخوان نهایی تشکل‌های انقلابی، دانشجویی و حوزوی جهت ثبت نام در دوره معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب با محوریت آموزش منظومه معارف اسلام ناب مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی اعلام شد.

فراخوان نهایی تشکل‌های انقلابی اسلام ناب ۹۸ اعلام شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،چهارمین دوره تشکیلاتی و معرفتی اسلام ناب با محوریت نظام معرفتی و اندیشه امام خمینی (رحمهالله علیه) و رهبر معظم انقلاب به عنوان یک جهان بینیِ نظام‌مند و نظام‌ساز، تحت نظارت حوزه علمیه و عملیه نهضت، تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اهمیت این دوره در ارائه‌ی اسلام‌ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله به صورت یکپارچه و منسجم است، با این نگاه، یک تصویر هوایی و جامع با دریافت اهمیت همه ارکان و عناصر اسلام با قرائت امامین انقلاب اسلامی در قالب یک بسته‌ی جامع معرفتی و نظام‌واره‌ی آموزشی ارائه خواهد شد. از این رو توصیه می‌شود افرادی که در تیرماه فرصت دارند، ثبت نام و شرکت در این دوره را از دست ندهند.

همچنین به منظور طراحی و اجرای دوره‌ی اسلام ناب، بیش از ۱۵۰ نفر از اساتید حوزوی و دانشگاهی و بیش از ۳۰ نفر کادر عملیاتی طلبه و دانشجو در بخش‌های مختلف محتوایی و عملیاتی نقش‌آفرینی می‌نمایند.

مخاطب اصلی دوره تشکیلاتی و معرفتی اسلام ناب، تشکل‌های دانشجویی و طلاب جوان سراسر کشور هستند که اهمیت این مخاطب در پیام تشکیل بسیج دانش‌جو و طلبه‌ی حضرت روح‌الله (رحمه‌الله علیه) هم مشخص و مبرهن است.

لازم به ذکر است که این دوره علاوه بر دوره دانشجویی برادران، دوره دانشجویی خواهران و دوره طلبگی برادران، شامل دوره بین الملل برادران نیز می‌باشد.

چهارمین دوره اسلام ناب در سال ۹۸، برای برادران از ۱۸ تیرماه در اردوگاه سیدالشهداء (ع) آبعلی و برای خواهران از ۲۴ تیرماه در اردوگاه دانشگاه امام صادق (ع) گیلاوند با نظارت حوزه عملیه و علمیه نهضت و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کشور و سازمان تبلیغات اسلامی آغاز می‌شود و تا اول مرداد ادامه خواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود، ثبت نام این دوره در مرحله اول صرفاً از طریق سایت http://eslamenaab.ir و تا تاریخ ۲۴ خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار