مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از اطعام ۷۴ هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

۷۴ هزار مددجوی کمیته امداد ایلام اطعام شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: ۷۴ هزار مددجو که شامل تمام جامعه هدف زیر پوشش است با اعتبار‌های این نهاد و مشارکت افراد خیر و نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال اطعام شدند.

وی در رابطه با نحوه عمده اطعام این مددجویان از طریق توزیع مواد غذایی خشک بیان کرد: شماری از نیازمندان نیز از طریق برپایی سفره‌های ضیافت افطاری اطعام شده‌اند.

رضایی همچنین به اجرای طرح افطاری ساده در مناطق سیل زده این استان اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای این طرح ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برای اطعام مددجویان مناطق سیل زده شهرستان‌های دره شهر و سیروان شده است.

وی همچنین به طرح اکرام به ایتام این نهاد اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح در ماه رمضان امسال ۵۰۰ خیر جدید به جمع حامیان ایتام این نهاد اضافه شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر اظهار کرد: برای جمع آوری زکات فطریه مردم ۶۰ هزار پاکت توزیع و بیش از ۷۰۰ صندوق در ۳۰۴ پایگاه برای جمع آوری زکات مردم تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ ن

اطعام ۷۴ هزار مددجوی کمیته امداد ایلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.