مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک اهواز گفت: ۳ اثر از فرهنگیان ناحیه یک اهواز به مرحله استانی جشنواره تجربیات موفق معاونین مدارس ابتدایی خوزستان راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: پس از بررسی آثار دریافتی از مدارس که حاوی تجربیات معاونین آموزشی مدارس بود، ۳ اثر جواز حضور در مرحله استانی را دریافت کرد.

وی افزود: رزا یوسف زاده از دبستان غیردولتی ذهن نخست ۲ رتبه اول مرحله منطقه‌ای را کسب نمود و آرزو امیدی از دبستان شمس ۲ رتبه دوم و خانم مریم اسپیک دبستان غیر دولتی ذهن نخست ایرانیان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

موسوی اصل بیان داشت: شناسایی تجارب عملی، کاربردی، نوآورانه، موثر معاونین و تدوین این تجارب جهت تعمیم به سایر مدارس؛ همچنین افزایش انگیزه معاونین در راستای بروز فعالیت‌های نوآورانه و ابتکار عمل کارآمد در انجام وظایف محوله در سطح مدارس و ارائه و کاربست ابتکارات، تجارب و خلاقیت‌های آنان به صورت هدفمند و سازمان یافته را از دیگر اهدف این جنشواره برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه بیش از ۲۱ موضوع به عنوان موضوعات پیشنهادی جهت تالیف تجارب مطرح شده است، تاکید کرد: موضوعاتی همچون، دانش آموزان لازم التوجه، فناوری آموزشی، تعامل اولیاء با مدرسه، فعالیت‌های فوق برنامه، شورای معلمان؛ اختلالات یادگیری؛ مشکلات عاطفی دانش آموزان از جمله این موضوعات است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.